czwartek, 31 października 2013

Halloween? Lepiej pospać !

Nareszcie wolne od szkoły. Już miałam dość ciągłej nauki. Długi weekend, który tak naprawdę będzie krótki. Czas minie nie wiadomo kiedy.
Halloween.
Jednym słowem nuda. Zaczyna być obchodzone to "święto", ale dla mnie to bezsens. Chyba jestem już za stara. Nie wiem czemu, ale według mnie to dziecinada. W każdym bądź razie ja bym wolała ten czas przespać albo przepić :D
Dzisiaj przywieźli mi nowe łóżko ! Nareszcie ! Zrobiłam przemeblowanie w pokoiku i teraz jeszcze bardziej go lubię.
W szkole jak zwykle to samo. Na w-fie graliśmy w kosza i znowu pani mnie się uczepiła. Cały czas za mną biegała. Zmęczyłam się chyba jak nikt. Zawsze tak się udzielam, a potem do szatni ledwo się dowloke.
Oczywiście znowu Go widziałam. Jaram sie chyba do tej pory. Zadaje sobie dużo pytań, ale nie umiem na nie odpowiedzieć. Chyba nikt na razie nie umie. Dręczy mnie to, ale nic nie moge zrobić. Mam nadzieję, że na przynajmniej niektóre z nich niedługo sobie odpowiem.
Jutro Święto Zmarłych. Mam zamiar iść przed 12 na cmentarz. Potem wrócić, zjeść obiad i albo się obijać albo pójść spać. W sumie to chyba na jedno wychodzi. Tylko ciekawe czy znowu wszystko nie wyjdzie na opak.
/Kobra.

Dzieło mamy, ja wole spać :D

4 komentarze:

  1. świetna dynia :D
    ja niestety jestem chora,więc większą cześć dnia śpię :D
    a miałam tyle planów :/ no cóż takie życie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię czasami odbiec od rzeczywistości :)
    Chciałam zaobserwować, ale nie ma Obserwowanych ;/
    mylifeasania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wolę pospać!:D
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta dynia xD Chyba bardzo lubisz spać :* Ja w połowie uznaję to święto, a w połowie nie ;pp . Super blog! :D Pytałaś o obserwację. Zacznij, a ja na pewno się odwdzięczę ;* http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń