piątek, 25 października 2013

TAG : 50 przypadkowych pytań

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
-Telefon i słuchawki :D
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
-Hollister ♥
3.Czy lubisz pływać ?
- Nawet :)
4.Masz jakieś fobie ?
-Chyba nie.
5.Pijesz kawę ?
-Nałogowo ♥ .
6.Co robiłeś o 24:00 ?
-Oglądałam "Komisarza Alexa" :).
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
-Nie !
8.Często piszesz smsy ?

-Tak.
9.Czytasz książki ?
-Jeśli mam czas i ochote to tak :) .
10. Masz duży pokój ? 
-Niestety nie .
11. Kiedy masz urodziny ?
-20 listopada.
12. Jakich piosenek słuchasz ?
-Reggae i to co wpadnie w ucho :)
13. O której chodzisz spać ?
-Nie wcześniej niż po 24 :) .
14. Malujesz paznokcie ?
- Nie..
15. Twoje największe marzenie ?
-Nie powiem (jak to mówią "nie spełni się") .
16. Co lubisz robić ?
- Spać.
17.Jesteś leniem ?
-O tak .
18. Czego sie boisz ?
- Szczurów, a właściwie nie boje tylko brzydzę .
19. Umiesz śpiewać ?
- Nie , ale i tak to robię. :P
20. Zjadłbyś cytrynę ?
- Nie, mam alergie.
21. Facebook vs Twitter ?
- Facebook. 
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
- Facebook , Youtube, Instagram.
23. Ulubiona piosenka ?
- Nie mam jednej, ale ostatnio cały czas słucham:

24. Dużo śpisz ?
- To zależy. Jeśli jestem sama to dużo, ale jak ktoś jest to mnie budzą :( .
25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
-Bardzo rzadko.
26. Ulubiony sportowiec ?
- Nie mam raczej .
27. Masz jakieś hobby ?
-Chyba nie .
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
-O to, to trzeba by było zapytać znajomych z klasy .
29.Masz skejpa ?
-Mam .
30.Co lubisz pić?
-Kawe ♥
31.Ulubiony owoc  ?
-Banan.
32. Czego nie lubisz w ludziach ?
-Kłamstwa !
33.Zbierasz coś ?
-Pieniądze :P .
34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
-Ponad 400, ale i tak co z tego. Liczy się ile mam znajomych którzy nie wstydzą się powiedzieć "cześć" na ulicy .
35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
-Nienawidze !
36. Masz jakieś przezwisko/ksywę  ?
-Kobra :)
37.Masz rodzeństwo ?
-Młodszego brata .
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
-Lubie przerwy między lekcjami , ale lekcje to nie. Chyba jak każdy.
39. Malujesz sie ?
-Okazjonalnie.
40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
-Rozpuszczone .
41.Kolor ścian w pokoju ?
-Pomarańczowy, szary i fototapeta.
42.Tęsknisz za kimś?
-Tak :( .
43.Jesteś wolny/a ?
-Tak. Nie najlepiej biegam. .
44.Jakie masz teraz włączone strony ?
-Facebook , Youtube , Blogger
45.Kiedy ostatnio płakałeś?
- Przedwczoraj. 
46.Masz jakieś zwierzątko?
-Psa beagla.
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
-Czarny .

48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
-Wracałam od taty .
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
-Matematyka .
50. Ile w dzień szkolny zajmuje Ci się wyszykowanie ?
-20 minut.
/Kobra.





3 komentarze:

  1. super :) fajnie prowadzisz bloga :)) http://alexandra-be-different.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog!:)
    obserwujemy?
    http://blackspacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń